Política de devolució

Només per a comandes de llibres impresos

 

LLEGIU ATENTAMENT TOTES LES CONDICIONS PER A LA DEVOLUCIÓ DE UNA COMANDA
Pot tornar aquesta comanda dins de les 2 setmanes posteriors al seu lliurament. Els articles han de ser retornats en el seu embalatge original i sense mostres d'haver estat usats.
En tots els casos pot exposar els motius de la seva devolució a la casella de contacte que trobarà a la web. Fent constar en el missatge la paraula devolució, les seves dades, el títol del llibre i explicant-si es tracta d'algun dels casos que detallem a continuació:
 
****
 
VAIG DEMANAR EL LLIBRE I ARA NO EL VULL
Pot tornar aquesta comanda dins de les 2 setmanes posteriors al seu lliurament. Els articles han de ser retornats en el seu embalatge original i sense mostres d'haver estat usats.
La devolució del producte té un cost de 6,75 € equivalent al cost d'enviar un missatger per recollir-lo en Esapañ ia la península, llevat que sigui el propi client qui s'encarregui d'enviar el llibre a l'editorial, si el client s'encuantra fora de la península serà ell l'encarregat de fer-nos arribar el llibre.
Al client li serà retornat l'import exacte que marcava el producte en el moment en què es ralizó la comanda. Descontantose les despeses d'enviament derivats de la recollida de la comanda, en cas que l'editorial enviï un missatger per recollir el producte. En cap cas li seran retornats al client les despeses d'enviament produïts en el primer enviament.
 
****
 
EL CLIENT VA DEMANAR PER ERROR ALTRE TÍTOL
Si el client comet un error en la comanda pot cancel · lar a través de la casella de contacte abans de 24h.
Si el client no s'ha adonat que havia demanat un altre títol per error pot comunicarnoslo abans de les 2 setmanes posteriors al lliurament del llibre. L'editorial li canviarà el llibre per un altre títol. L'autor haurà de pagar la diferència de preu d'haver, en cas de ser negativa, l'editorial abonaria al client la diferència. El client deverá tornar a pagar les despeses d'enviament.
En el moment del lliurament del nou títol el client deverá lliurar al missatger el llibre que va demanar per error si viu a Espanya, si el client viu fora d'Espanya haurà de remetre'ns el llibre que li envio la primera vegada abans d'enviar l'altre.
 
****
 
L'EDITORIAL S'HA EQUIVOCAT EN L'ENVIAMENT
Si el client rep al seu domicili un llibre diferent al que va demanar a la botiga en línia, disposarà de 2 setmanes per reclamar a l'editorial, estant aquesta obligada a enviar al client el llibre que consta en la comanda, sense cap cost addicional per el client.
 
****
 
DEVOLUCIÓ DE LLIBRE DEFECTUÓS
Si el client ha rebut a casa seva un llibre defectuós, aquest tindrà un màxim de 30 dies des de la data de recepció del llibre per reclamar.
En aquest cas l'autor tindrà dues opcions:
A) Canviar el llibre per un altre del mateix títol sense cap cost, li enviarem un nou llibre per missatger, en el moment del lliurament del nou llibre, el client li tornaràs el missatger el llibre defectuós.
B) Que l'editorial li torni els diners, l'editorial li abonarà al client els diners íntegre que marcava el producte a la botiga en línia en el moment de la comanda + les despeses d'enviament, en el moment en què el client ens remeti, via mansajero o per correu ordinari el llibre defectuós. Si el client ho desitja l'editorial enviaria a un missatger a buscar el llibre defectuós al domicili del client, aquest servei deverá abonar el client.
 
****
 
EL LLIBRE HA ESTAT RETORNAT PER CORREUS O PEL MISSATGER
 Si el client es trobava absent en el seu domicili en el moment del lliurament i se li va deixar una notificació perquè la recollís a l'agència de correus o de missatgeria i, transcorregut el període de temps del qual disposava per fer-ho, l'enviament ha estat retornat per no haver-lo recollit, el client podrà optar per dues opcions:
 A) pot sol · licitar que li tornem enviar el producte, però hauria de tornar a fer front a les despeses d'enviament que es generessin en el segon enviament que per defecte serien els mateixos que en la primera tramesa.
 
 B) pot rebutjar la nova tramesa, se li tornaria els diners del producte, però en cap cas se li retornarien les despeses d'enviament.
 
Si el llibre ha estat retornat a l'editorial perquè en l'enviament s'havia indicat malament la direcció del client, es tornarà a enviar el paquet sense cap càrrec per al client, llevat que hagués estat el mateix client qui hagués indicat malament la seva direcció al realitzar la comanda, de manera que s'aplicarien les opcions A) i / o B)
 
 
 
* No s'acceptarà cap devolució no indicada dins el termini establert per a cada cas.
** Només s'acceptaran les devolucions dins de les condicions especificades anteriorment per a cada cas.